
HEB JIJ EEN [WOON] VRAAG WAAR JE GRAAG EEN ANTWOORD OP WILT
VAN ÉÉN VAN ONZE MEDEWERKERS?
NEEM GERUST CONTACT MET ONS OP VIA ONDERSTAAND CONTACTFORMULIER OF ONZE CONTACT GEGEVENS. WIJ ZULLEN DE VRAAG ZO SNEL MOGELIJK BEANTWOORDEN.
WAT ZIJN ONZE CORONAMAATREGELEN?
Ook wij houden ons strikt aan de bekende Corona maatregelen. Onze showroom is gesloten van dinsdag 15 december tot en met 9 februari. Alle [van te voren] geplande bezorgingen gaan uiteraard gewoon door. Heb jij verdere vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
IS HET MOGELIJK STALEN OP TE HALEN?
Heb je interesse in een bepaald item van onze showroom, maar wil je eerst de mogelijkheden in stoffen bekijken? Dat kan. Neem contact met ons op voor een afspraak en neem de stalen veilig mee naar huis.
WAT IS DE LEVERTIJD VAN DE MEUBELEN?
Wij zitten gemiddeld op een levertijd van 14-16 weken. Helaas is dit langer door de schaarste van verschillende grondstoffen in deze Corona periode.
ER IS IETS MIS MET DE GELEVERDE ITEMS, WAT NU?
We staan bekend om onze meubelen van goede kwaliteit. Toch kan er soms iets mis zijn met het door u gekochte meubel. Bij servicemeldingen binnen het eerste jaar na levering berekenen wij geen voorrijkosten. Na het eerste jaar zijn de voorijkosten 35,- ongeacht uw woonplaats. Vervangende onderdelen kunnen altijd tegen kosten worden besteld.