top of page
HEB JIJ EEN [WOON] VRAAG WAAR JE GRAAG EEN ANTWOORD OP WILT
VAN ÉÉN VAN ONZE MEDEWERKERS?
NEEM GERUST CONTACT MET ONS OP VIA ONDERSTAAND CONTACTFORMULIER OF ONZE CONTACT GEGEVENS. WIJ ZULLEN DE VRAAG ZO SNEL MOGELIJK BEANTWOORDEN.
-
OP AFSPRAAK GEOPENDWij zijn van maandag tot donderdag op afspraak geopend. U kunt op onze website een afspraak maken voor interieur advies in onze showroom. Advies aan huis is regio Noord Holland tegen betaling ook mogelijk. Uiteraard bent u voor een inspirerend rondje in onze showroom van harte welkom! Op vrijdag en zaterdag zijn wij zónder afspraak geopend.
-
IS HET MOGELIJK STALEN OP TE HALEN?Heb je interesse in een bepaald item van onze showroom, maar wil je eerst de mogelijkheden in stoffen/leder of houtsoort bekijken? Dat kan. Neem contact met ons op voor een afspraak en neem de stalen veilig mee naar huis.
-
WAT IS DE LEVERTIJD VAN DE MEUBELEN?Op het moment hanteren wij voor de meeste items een levertijd van 10-12 weken. Heb jij al een order geplaatst en ben je benieuwd wanneer dit bij ons binnen komt? Neem gerust contact met ons op.
-
ER IS IETS MIS MET DE GELEVERDE ITEMS, WAT NU?"We staan bekend om onze meubelen van goede kwaliteit. Toch kan er soms iets mis zijn met het door u gekochte meubel. Bij servicemeldingen binnen het eerste jaar na levering berekenen wij geen voorrijkosten. Na het eerste jaar zijn de voorrijkosten 35,- ongeacht uw woonplaats. Vervangende onderdelen kunnen altijd tegen kosten worden besteld. Wilt u een service melding doen? 1. Mail dan foto's en een beschrijving van de klacht, uw naam en adres of ordernummer naar: service@houseofmayflower.nl 2. U kunt ons ook een whats app bericht sturen met foto's bijgevoegd dit kan naar 06 34432826 3. We sturen uw melding altijd direct door naar de leverancier, binnen maximaal 8 werkdagen nemen wij contact met u op.
LET OP IVM VERHUZING EN NIEUWE COLLECTIE IS NIET ALLES MEER BESCHIKBAAR,
OOK DE PRIJZEN ZIJN NIET MEER ACTUEEL.
bottom of page