top of page

INTERIEURADVIES

ZOU JIJ JE HUIS WEL ANDERS WILLEN INRICHTEN, MAAR HEB JE GEEN IDEE WAAR JE MOET BEGINNEN? DAN IS EEN INTERIEURADVIES DOOR HOUSE OF MAYFLOWER ÉCHT WAT VOOR JOU. ONZE STYLISTEN ZIJN GESPECIALISEERD IN HET INRICHTEN EN STYLEN VAN DIVERSE INTERIEURS.

KIJK HIERONDER VOOR DE MOGELIJKHEDEN.

Bedankt voor de aanvraag, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Interieuradvies kost €75,-. Je ontvangt van ons 2 interieur tekeningen, welke we persoonlijk met jou doornemen. Je ontvangt van ons direct een cadeaubon t.w.v. € 50,- welke je bij aankopen vanaf € 500,- mag inleveren. 

Woon je in de regio Heerhugowaard [circa +30 km] en heb je interesse in advies aan huis? Dat kan! Het advies aan huis kost € 200,- waarbij u een cadeaubon van ons ontvangt t.w.v. € 50,-Bij dit advies nemen wij diverse stalen en materialen mee en geven wij ter plekke advies.

2AD610DD-17C1-4E3D-B6F7-121823C09D61_1_2

WIL JIJ ADVIES OP BASIS VAN EEN BEPAALD BUDGET? GEEF DIT AAN ONS DOOR ZODAT WIJ EEN PASSEND ADVIES MAKEN OP BASIS VAN HET AANGEGEVEN BUDGET.

*DE BOXEN ZIJN GEBASEERD OP RICHTPRIJZEN. HEB JIJ EEN ANDER BUDGET? GEEN PROBLEEM! BEKIJK HIERONDER DE INHOUD VAN DE BOXEN  

  • OP AFSPRAAK GEOPEND
    Wij zijn van maandag tot donderdag op afspraak geopend. U kunt op onze website een afspraak maken voor interieur advies in onze showroom. Advies aan huis is regio Noord Holland tegen betaling ook mogelijk. Uiteraard bent u voor een inspirerend rondje in onze showroom van harte welkom! Op vrijdag en zaterdag zijn wij zónder afspraak geopend.
  • IS HET MOGELIJK STALEN OP TE HALEN?
    Heb je interesse in een bepaald item van onze showroom, maar wil je eerst de mogelijkheden in stoffen/leder of houtsoort bekijken? Dat kan. Neem contact met ons op voor een afspraak en neem de stalen veilig mee naar huis.
  • WAT IS DE LEVERTIJD VAN DE MEUBELEN?
    Op het moment hanteren wij voor de meeste items een levertijd van 10-12 weken. Heb jij al een order geplaatst en ben je benieuwd wanneer dit bij ons binnen komt? Neem gerust contact met ons op.
  • ER IS IETS MIS MET DE GELEVERDE ITEMS, WAT NU?"
    We staan bekend om onze meubelen van goede kwaliteit. Toch kan er soms iets mis zijn met het door u gekochte meubel. Bij servicemeldingen binnen het eerste jaar na levering berekenen wij geen voorrijkosten. Na het eerste jaar zijn de voorrijkosten 35,- ongeacht uw woonplaats. Vervangende onderdelen kunnen altijd tegen kosten worden besteld. Wilt u een service melding doen? 1. Mail dan foto's en een beschrijving van de klacht, uw naam en adres of ordernummer naar: service@houseofmayflower.nl 2. U kunt ons ook een whats app bericht sturen met foto's bijgevoegd dit kan naar 06 34432826 3. We sturen uw melding altijd direct door naar de leverancier, binnen maximaal 8 werkdagen nemen wij contact met u op.
  • OP AFSPRAAK GEOPEND
    Wij zijn van maandag tot donderdag op afspraak geopend. U kunt op onze website een afspraak maken voor interieur advies in onze showroom. Advies aan huis is regio Noord Holland tegen betaling ook mogelijk. Uiteraard bent u voor een inspirerend rondje in onze showroom van harte welkom! Op vrijdag en zaterdag zijn wij zónder afspraak geopend.
  • IS HET MOGELIJK STALEN OP TE HALEN?
    Heb je interesse in een bepaald item van onze showroom, maar wil je eerst de mogelijkheden in stoffen/leder of houtsoort bekijken? Dat kan. Neem contact met ons op voor een afspraak en neem de stalen veilig mee naar huis.
  • WAT IS DE LEVERTIJD VAN DE MEUBELEN?
    Op het moment hanteren wij voor de meeste items een levertijd van 10-12 weken. Heb jij al een order geplaatst en ben je benieuwd wanneer dit bij ons binnen komt? Neem gerust contact met ons op.
  • ER IS IETS MIS MET DE GELEVERDE ITEMS, WAT NU?"
    We staan bekend om onze meubelen van goede kwaliteit. Toch kan er soms iets mis zijn met het door u gekochte meubel. Bij servicemeldingen binnen het eerste jaar na levering berekenen wij geen voorrijkosten. Na het eerste jaar zijn de voorrijkosten 35,- ongeacht uw woonplaats. Vervangende onderdelen kunnen altijd tegen kosten worden besteld. Wilt u een service melding doen? 1. Mail dan foto's en een beschrijving van de klacht, uw naam en adres of ordernummer naar: service@houseofmayflower.nl 2. U kunt ons ook een whats app bericht sturen met foto's bijgevoegd dit kan naar 06 34432826 3. We sturen uw melding altijd direct door naar de leverancier, binnen maximaal 8 werkdagen nemen wij contact met u op.
  • OP AFSPRAAK GEOPEND
    Wij zijn van maandag tot donderdag op afspraak geopend. U kunt op onze website een afspraak maken voor interieur advies in onze showroom. Advies aan huis is regio Noord Holland tegen betaling ook mogelijk. Uiteraard bent u voor een inspirerend rondje in onze showroom van harte welkom! Op vrijdag en zaterdag zijn wij zónder afspraak geopend.
  • IS HET MOGELIJK STALEN OP TE HALEN?
    Heb je interesse in een bepaald item van onze showroom, maar wil je eerst de mogelijkheden in stoffen/leder of houtsoort bekijken? Dat kan. Neem contact met ons op voor een afspraak en neem de stalen veilig mee naar huis.
  • WAT IS DE LEVERTIJD VAN DE MEUBELEN?
    Op het moment hanteren wij voor de meeste items een levertijd van 10-12 weken. Heb jij al een order geplaatst en ben je benieuwd wanneer dit bij ons binnen komt? Neem gerust contact met ons op.
  • ER IS IETS MIS MET DE GELEVERDE ITEMS, WAT NU?"
    We staan bekend om onze meubelen van goede kwaliteit. Toch kan er soms iets mis zijn met het door u gekochte meubel. Bij servicemeldingen binnen het eerste jaar na levering berekenen wij geen voorrijkosten. Na het eerste jaar zijn de voorrijkosten 35,- ongeacht uw woonplaats. Vervangende onderdelen kunnen altijd tegen kosten worden besteld. Wilt u een service melding doen? 1. Mail dan foto's en een beschrijving van de klacht, uw naam en adres of ordernummer naar: service@houseofmayflower.nl 2. U kunt ons ook een whats app bericht sturen met foto's bijgevoegd dit kan naar 06 34432826 3. We sturen uw melding altijd direct door naar de leverancier, binnen maximaal 8 werkdagen nemen wij contact met u op.
bottom of page